Izbira pravega promocijskega stojala za vaše podjetje ali dogodek

18. 03. 2021

Pri DRMju nudimo širok spekter stojal za različne priložnosti in potrebe kupcev oz. uporabnikov. Zato smo sestavili kratek vodič, ki vam bo pomagal pri izbiri kar najbolj optimalnega stojala za prospekte glede na vaše potrebe.

Ko se odločate za nakup promocijskih stojal si morate zastaviti naslednja vprašanja:

Koliko prostora imam na razpolago za postavitev stojala za prospekte?

Izbira pravega stojala za promocijske namene ni tako enostavna stvar kot se sliši na prvi pogled.. V sodobnem svetu se nam ponuja toliko različnih možnosti, tako da je včasih težko vedeti ali smo se odločili za pravo izbiro ali ne. Na začetku si moramo zastaviti nekaj ključnih vprašanj. Bomo stojalo uporabljali v notranjem ali zunanjem prostoru?  Če bomo stojalo uporabljali v notranjem prostoru, se moramo še vprašati koliko velik je prostor v katerem ga želimo imeti postavljenega. Premo sorazmerno z velikostjo prostora moramo prostoru prilagoditi tudi ustrezno velikost samega stojala. Preveliko stojalo v majhnem prostoru ima lahko negativen učinek na dinamiko prostora, kot tudi sam fokus stranke oz. uporabnika. Ravno tako se lahko srečamo s podobno težavo pri obratni situaciji. Premajhno stojalo v velikem prostoru se lahko izgubi. Prostor ga lahko »poje«, in s tem je izgubljen tudi primarni fokus.  Že pri teh osnovnih vprašanjih lahko vidimo kako pomembna je izbira pravega stojala.

Za kakšne namene potrebujemo promocijsko stojalo oz. Kakšna je stopnja zahtevnosti za postavitev le-tega?

V osnovi se moramo pozanimati tudi o zahtevnost postavitve. Nekatera promocijska stojala so bolj kompaktna in robustna ter prvenstveno namenjena uporabi v enem prostoru.  Seveda to ne pomeni, da ga ne morete uporabiti v drugem, je pa res, da so težje premostljiva in posledično je njihova stopnja zahtevnosti postavitve težja. Po drugi strani pa so stojala, ki so namenjena sejmom in ostalim »hitrim« promocijam, kjer je potreba po mobilnosti in hitri postavitvi bolj pomembna kot robustnost in kompaktnost stojala, manj stabilna a po drugi strani hitreje postavljiva in prenosljiva.

Na kašen način želimo informirati kupca oz. uporabnika?

Če želimo našega kupca oz. uporabnika informirati z letakom oz. prospektom je izbira stojala drugačna, kot če ga želimo zgolj informirati po principu »preberi in odidi«. V prvem primeru bomo potrebovali stojalo s predalčniki za brošure, letake, itd. V drugem primeru pa bo izbira samostoječega stojala za plakate ali pa roll-up stojalo prava izbira.

 

Kam postavit stojalo za brošure?

Ena od ključnih napak je napačna izbira prostora za postavitev promocijskega stojala. Stremeti moramo k uravnoteženosti prostora kot tudi dovolj izstopajoči poziciji stojala. Namen le-tega je, da pridobi strankino pozornost. Zato je pomembna pravilna integracija v prostor. V primeru trgovine bi bila smiselna postavitev stojala nekje v bližini vhoda oz. izhoda iz prodajalne, ob razstavnih eksponatih ali pa v bližini blagajne kjer se stranke navadno zadržijo dlje časa. S tem si zagotovimo večjo možnost da z vsebino pritegnemo fokus kupca. V kolikor izbiramo promocijsko stojalo za prospekte oz. brošure moramo zagotoviti, da so predalnik postavljeni v pravi višini, ne prenizko ne previsoko, ampak nekje v višini oči.

Tukaj si oglejte si našo pestro ponudbo stojal za vse priložnosti

 

 

 

 

cookie icon
Uporabljamo piškotke, da bi razumeli kako uporabljate spletno mesto in izboljšali uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi personalizacijo vsebine in oglasov. Za urejanje ali odjavo uporabe piškotkov kliknite tukaj. Z nadaljevanjem ogleda spletnega mesta ali zaprtjem tega obvestila se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Spletna analitika

Oglasi

Spletni piškotki

Izberete lahko do 5 izdelkov za primerjavo:

    Primerjaj Zapri primerjavo