POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine DRM d.o.o. (drm.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Z uporabo te spletne strani se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec, ki bo vnesel kakršnekoli podatke, je dolžan vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd.. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja DRM d.o.o.

E-NOVICE

Z vpisom elektronske pošte obiskovalec postane gost DRM in začne prejemati novice o akcijah ter novih produktih.Vidno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika da ne želi prejemati oglasnih sporočil bo ponudnik izrecno spoštoval.

NAROČILA

Ponudba artiklov na spletu se lahko dnevno spreminja, za artikle na spletu veljajo spletne cene. Željeno blago naročite elektronsko preko spletnega kataloga oz. naročilnice, preko e-poštnega naslova: prodaja@drm.si ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju DRM d.o.o. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.

KORAKI NAKUPA

Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.

Koraki naročanja:

1.korak: Izberite izdelek.
2.korak: Izberite način plačila izbranega blaga ter dostavo.
3.korak: Prikazan je seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti ter znesek celotnega nakupa. Naročnik v tem koraku potrdi, da je seznanjen s pogoji naročanja, v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila. V tem koraku tudi zaključite naročilo.

VRAČILO BLAGA

V primeru, da želi stranka vrniti nepoškodovano blago, si pridržujemo pravico do obračuna 20% vrednosti celotnega nakupa! Vrnjeno blago mora biti zapakirano v original embalaži. Vračilo je možno v roku treh dni po nakupu.

Garancijo ter stvarno napako lahko uveljavljate le ob predložitvi originalnega računa. V kolikor uveljavljate stvarno napako, je zaželjeno da k dokumentaciji predložiti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, ki ga dobite na naši spletni strani.

Reklamacije sprejemamo v roku treh dni od izstavitve računa.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot)
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot)

IZDAJA RAČUNA, PLAČILO BLAGA

Podjetje DRM d.o.o. izda račun za naročeno blago, kupcu ob dobavi blaga.  Za večja naročila pravnih oseb (tako količinska, kot vrednostna) se lahko sklene pogodba, plačilo se izvrši direktno na TRR podjetja DRM d.o.o. Naročeno blago je v lasti podjetja DRM d.o.o.  do plačila celotne kupnine.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, nas prosim obvestite na našo telefonsko številko 05 73 11 900 ali na e-mail naslov: prodaja@drm.si Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

PODATKI

Pri pregledovanju naše spletne strani vam je anonimnost zagotovljena. Osebnih podatkov ne zbiramo. Svoje osebne podatke, kot so ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka, nam prostovoljno zaupate ob registraciji v naši spletni trgovini, zaradi korespondence, nakupa, ali sodelovanja v spletnih raziskavah, itd. Podjetje DRM d.o.o.  lahko zadrži elektronska sporočila, katera ste poslali spletni trgovini DRM. (prodaja@drm.si), jih pošlje vzdrževalcu spletne strani ali našim drugim sodelavcem, ki sodelujejo v spletni trgovini. Ta smejo biti na vpogled, vendar le za notranjo uporabo podjetja DRM d.o.o.  in za nenehno izboljševanje dela v celotnem podjetju. Podjetje DRM d.o.o.  dnevno analizira podatke o obiskanosti spletne trgovine DRM, statistiko dnevnih obiskov, dnevno pobiranje določenih datotek, iz katere države je bil obiskovalec, ki je pobral datoteko. Zbrana statistika nam služi za izboljševanje uporabnosti in prijaznosti na sami strani, lahko pa jo posredujemo tudi tretjim osebam, toda tovrstna statistika ne vsebuje nobenih osebnih podatkov, saj nikakor ne služi v te namene.

VAROVANJE PODATKOV

Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Vaše osebne podatke potrebujemo za korektno izpolnitev naročila. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

ARHIV DOKUMENTOV

Za vsa naročila vam bomo po e-pošti poslali potrditev naročila. Račun dobite skupaj ob dobavi pošiljke. Vsi dokumenti (evidence nakupov, naročila, računi, reklamacije) se hranijo v podjetju DRM d.o.o. , Orleška cesta 16, 6210 Sežana. Registrirani kupec lahko kadarkoli zahteva kopije dokumentov, katere mu pošljemo po elektronski pošti ali po navadni pošti. Lahko si jih pa tudi ogleda v samemu uporabniškemu vmesniku.